Agenda

AGENDA
October 21, 2025

Plenary Meeting

Time: 12:20 - 13:50
Location: Central Building, I floor hall
  1. Gerda Kacevičienė "Finansų užkulisiai: kas dar slepiasi už gražių skaičių?" (SME Finance, Lietuva)
  2. Daina Kleponė "Startups: Behind the Buzzwords" (Nacionalinio plėtros banko "ILTE" stebėtojų tarybos pirmininkė, VILNIUS TECH, Lietuva)
  3. Greta Geidrichė "Kas išties svarbu darbdaviams ir nuo ko pradėti jau šiandien?" (SME Bank, Lietuva)
  4. Stefanie van der Sman "The Human Side of Global Collaboration: Empathy & Culture in Teamwork" (JCI Vice President assigned to Europe, Netherlands)
 
Work in Sessions 
Time: 16:30 - 18:30
Online

 

EKONOMIKOS DARNI PLĖTRA / SUSTAINABLE ECONOMIC DEVELOPMENT


Ekonimikos ir verslo analitika/Economic and Business Analytics

Globalioji ekonomika/ Global Economics

MS Teams: https://bit.ly/EVAfm Passcode: 4em6WW7R (Kristina Astikė)

 

  1. Dominyka Černiavskaja, Eglė Kazlauskienė Assessment of services provided by credit institutions and their use 
  2. Enrika Jauraitė, Eglė Kazlauskienė A Study of Household Consumption Expenditures and Their Relationship with Income Inequality 
  3. Augustė Buivydaitė, Žaneta Karazijienė    ŽIEDINĖS EKONOMIKOS RODIKLIŲ VERTINIMAS 
  4. ROLAND THEODOR ABANG  THE IMPACTS OF ADVANCED ECONOMIES FDI ON THE ECONOMIC GROWTH OF THE BRICS COUNTRIES 
  5. Žygimantas Mortūnas  Tvarumo principų taikymo galimybės viešojo transporto sektoriuje vertinimas 
  6. Arnas Endriukaitis, Daiva Jurevičienė FINANSINIO SUKČIAVIMO ŽALA ŠALIES EKONOMIKAI
  7. Anastasija Tučina, Daiva Andriušaitienė Pinigų plovimo pasekmių vertinimas
  8. Ema Karneckaitė, Viktorija Skvarciany Verslo plėtra skaitmeninės ekonomikos sąlygomis 
  9. Julija Pavlovskaja, Laima Okunevičiūtė Neverauskienė Lietuvos įmonių finansinio atsparumo X krizei vertinimas 
  10. Mantas Kuodys, Laima Okunevičiūtė Neverauskienė ŠILUMOS TIEKIMO ĮMONIŲ VEIKLOS EFEKTYVUMO VERTINIMAS 
  11. Indrė Kuodė, Laima Okunevičiūtė Neverauskienė ĮMONIŲ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS EKONOMINĖS NAUDOS VERTINIMAS: AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ ATVEJIS 
  12. Gabija Naujokaitė, Laima Okunevičiūtė Neverauskienė  Fiskalinės Politikos poveikis ekonomikai: Baltijos šalių atvejis 
  13. Edvin Volodkovič MАKRОЕKОNОMINIŲ RОDIKLIŲ ĮTAKOS AKCIJŲ KAINAI VЕRTINIMАS 
  14. Viktorija Doveika, Daiva Andriušaitienė  LIETUVOS GYVENTOJŲ EKONOMINĖS ELGSENOS YPATUMAI 
  15. DECONTEE MULBAH  Assessment of the impact of Globalization on Banking sector development in a country (Liberia case study)

 

 ŠIUOLAIKINIO VERSLO AKTUALIJOS / ACTUALITIES OF MODERN BUSINESS 


Verslo projektavimas/Business Projection

MS Teams: https://bit.ly/VPfm  (Ieva Meidutė-Kavaliauskienė)

 

  1. Elzė Kuncevičiūtė Technologinių sprendimų projektavimas kosmetikos pramonės sektoriuje 
  2. Alisa Ulis  Žaliojo verslo vertės grandinės projektavimas e. prekyboje, verslas–vartotojui segmente
  3. Liepa Daugelaite, Ieva Meidutė-Kavaliauskienė Efektyvios ir tvarios kokybės valdymo sistemos komponentų nustatymas medicinos priemonių gamybos įmonėje 
  4. Rūta Urbietytė, Virginija Grybaitė Projektų portfelio rizikos valdymas 
  5. Rokas Vaišnoras, Giedrė Lapinskienė Industrijos “Cheminių produktų didmeninė prekyba” plėtros modelis žalios ekonomikos kontekste 
  6. Greta Kogarko, Alma Mačiulytė-Šniukienė VERSLO PLĖTROS PROJEKTAVIMAS NAUDOJANT ES IR KITĄ STRUKTŪRINIŲ FONDŲ PARAMĄ 
  7. Elze Radvilaite, Ieva Meidutė-Kavaliauskienė Inovatyvių technologijų diegimo įtakos gaminių kokybei tyrimas 
  8. Deimantė Aleknė APRANGOS PRAMONĖS PROCESŲ PROJEKTAVIMAS DVIGUBOS TRANSFORMACIJOS KONTEKSTE 
  9. Kernius Brazauskas VEIKSNIAI LEMIANTYS NUOTOLINIO DARBO EFEKTYVUMO MAŽĖJIMĄ 
  10. Titas Baronėnas PROJEKTŲ VALDYMO METODOLOGIJOS IT SEKTORIUJE 
  11. Evelina Jonutienė, Giedrė Lapinskienė  Žaliojo vandenilio technologijų diegimas jūrų transporto sektoriuje – ekonominio pagrindimo, investicijų grąžos ir tvarumo analizė
  12. Paulius Lašas, Alma Mačiulytė-Šniukienė Blokų grandinės technologijos plėtra aviacijos sektoriuje 

 

Tarptautinis verslas/ International Business 

MS Teams: https://bit.ly/TVfmu Passcode: w4qw3ei6  (Giedrė Lapinskienė)

 

  1. Greta Bartkevičiūtė Model of virtual teams management in international business 
  2. Namratha mandala golla GREEN DEVELOPMENT OF INDUSTRY: MANUFACTURE OF TEXTILES WITHIN THE INTERNATIONAL CONTEXT: OPPORTUNITIES AND CHALLENGES
  3. Theresa Lawson Cultural Intelligence and Sustainable Performance of Multinational Companies Operating in Ghana: The Roles of Organisational Culture and Social Networks 
  4. Ragini Lama Integrating AI For Enhanced Risk Management In International Trade Finance
  5. Sylvia Enjoh Azeh Developing Marketing Effectiveness of International Businesses for Telecommunication Companies
  6. OKAFOR PASCHAL TOCHUKWU  Model of virtual organization in international trade 
  7. Mannuela Kuemi Nkamcheu      Digitalization solutions in international business: EU banking sector 
  8. Bouchra Omari Management of distance management in technology industry 
  9. HAYTAM MORSSLI Finance Service Quality Evaluation in Morocco 
  10. Javis Takam Ngassa                    INCREASING MARKETING EFFECTIVENESS OF INTERNATIONAL BUSINESSES 
  11. Dominica Amarachi Izunobi, Aurelija Burinskiene Digital Maturity and Change Management Effectiveness in Global Supply Chain Operations: An Empirical Investigation of International Businesses
  12. Lara Benharouga, Manuela Tvaronavičienė The Role of Talent Acquisition in Enhancing Accounting Performance 
  13. Manjot Singh          Model of Transformation of Pharmaceutical Industry
  14. Sandasara Chinthamani Katugampola  THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON TOURIST DECISION-MAKING AND HOW IT‘S EFFECTS ON THE GROWTH OF INTERNATIONAL TOURISM
  15. Amila Sandaruwan Randeni Pathirannehelage Modeling the Impact of Innovative Technologies on International Business Operations 
  16. Mary Akowe, Ieva Meidutė Kavaliauskienė MANAGING SUPPLY CHAIN RISKS ON AGRICULTURAL TRADE BUSINESS IN NIGERIA 
  17. Joshua Bartels Asiamah, Juozas Merkevičius MODELLING INVESTMENTS INTO INTERNATIONAL PRODUCTION 
  18. Alina Kyrylenko, Aurelija Burinskienė ESG Compliance in the European Financial Sector: An Overview of Achievements and Challenges 

 

Inovacijos ir verslo skaitmenizavimas/ Innovation and Business Digitalization 

MS Teams: https://bit.ly/IVSfm (Juozas Merkevičius) 


  1. Karolis Pinelis         Assessing the impact of artificial intelligence on business 
  2. Monika Linkevič, Ieva Meidutė-Kavaliauskienė DAIKTŲ INTERNETO TAIKYMO REVERSINĖJE LOGISTIKOJE TYRIMAS 
  3. Gabrielė Vaišvilė, Vida Davidavičienė VERSLO PROCESŲ SKAITMENIZAVIMO PROJEKTAVIMAS 
  4. Eglė Lankelytė, Vida Davidavičienė TIEKIMO GRANDINĖS PROCESŲ AUTOMATIZAVIMO MODELIAVIMAS 
  5. Aurelija Adžgauskaitė, Artūras Jakubavičius Skaitmeninių inovacijų diegimo veiksnių vertinimas finansų sektoriaus įmonėse 
  6. Martyna Trumpickaitė  VERSLO PROCESŲ SKAITMENIZAVIMO MODELIAVIMAS MADOS SEKTORIAUS ĮMONĖSE
  7. Maksimas Smirnovas VERSLO PROCESŲ AUTOMATIZAVIMO PROJEKTAVIMAS 
  8. Alina Stankūnaitė NUOTOLINIO DARBO EFEKTYVUMO DIDINIMO MODELIAVIMAS

 

FINANSŲ VALDYMAS / FINANCIAL MANAGEMENT


Finansinės technologijos (FinTech)/Financial Tecnologies (FinTech)

Pinigų plovimo prevencija/ Anti-Money Laundering

Investavimo vadyba/Investment Management

MS Teams: (Galina Ševčenko)

 

  1. Danielius Kalionov, Irena Danilevičienė INVESTICIJŲ Į ATSINAUJINANČIUS ŠALTINIUS POVEIKIO EKONOMIKAI VERTINIMAS 
  2. Šarūnas Valiūnas KRIPTOVALIUTŲ RINKOS TYRIMAS NAUDOJANT GILŲJĮ MOKYMĄSI IR PORTFELIO OPTIMIZAVIMĄ 
  3. Mantas Sinichovic, Algita Miečinskienė Susijungimų ir įsigijimų priežasčių ir pasekmių draudimo technologijų sektoriuje vertinimas 
  4. Vilius Litvinas, Indrė Lapinskaitė                   Finansinių technologijų įmonių rizikų vertinimas 
  5. Valerija Klepikaite Būsto paskolos vertybinių popierių išleidimo Lietuvoje projektavimas 
  6. Tomas Valečka INVESTAVIMO Į KRIPTOVALIUTAS STRATEGIJŲ TYRIMAS 
  7. Evelina Babilauskienė, Nijolė Maknickienė SOCIALINIŲ TINKLŲ VARTOTOJŲ NUOMONIŲ APIE PINIGŲ PLOVIMĄ TYRIMAS 
  8. Žygimantas Ubarta, Irena Danilevičienė Tiesioginių užsienio investicijų įtakos šalies ekonomikai efektyvumo vertinimas 
  9. Diana Bieliauskaitė, Daiva Burkšaitienė PINIGŲ PLOVIMO PREVENCIJOS KOMERCINIUOSE BANKUOSE TYRIMAS 
  10. Povilas Juselis Vertybėmis grįsto invetsavimo strategijos sudarymas ir vertinimas 
  11. Ieva Kučiauskaitė Fintech paslaugų vartotojų pasitikėjimo, saugumo ir naudojimo patogumo veiksnių tyrimas 
  12. Jovita Sajavičienė FINANSINIŲ TECHNOLOGIJŲ SEKTORIAUS AUGIMO POVEIKIO ŠALIES EKONOMINEI PLĖTRAI TYRIMAS 
  13. Ieva Navardauskienė FINTECH INOVACIJŲ TAIKYMO ĮMONĖSE VERTINIMAS 
  14. Gediminas Stočkus FINANSINIŲ TECHNOLOGIJŲ PANAUDOJIMO PINIGŲ PLOVIMO PREVENCIJAI KOMERCINIUOSE BANKUOSE TYRIMAS 
  15. Akslu Kraujelė        ĮMONIŲ KAPITALO STRUKTŪROS ĮTAKA KAPITALO KAŠTAMS IR SVERTAMS (VEIKLOS/FINANSINIAMS) 
  16. Vilija Garnytė, Irena Danilevičienė                 Blokų grandinės technologijos taikymo apskaitoje vertinimas 
  17. Kasparas Zdanavicius, Grigorij Žilinskij Finansinių technologijų produktų įtraukimo į investicijų portfelį poveikio jo diversifikacijai ir tikėtinai grąžai tyrimas 
  18. Viktorija Askoldavičiūtė, Nijolė Maknickienė DECENTRALIZUOTŲ FINANSŲ AUDITO SVARBA TAIKANT FINANSINES 
  19. Olivija Učkuronytė Finansinio sukčiavimo atpažinimo tyrimas naudojant didžiųjų duomenų analitiką 
  20. Akvilė Bakaveckaitė, Indrė Lapinskaitė INVESTICIJŲ ĮTAKA AVIACIJOS SEKTORIAUS ĮMONIŲ DARNIAM VYSTYMUISI
  21. Ignas Kubiliūnas Kolektyvinio investavimo subjektų rinkos efektyvumo vertinimas Lietuvoje 
  22. Ekaterina Veržbickienė, Kristina Garškaitė-Milvydienė Finansinių technologijų įtakos bankų veiklos ir finansiniams rezultatams vertinimas 

 

Finansinės technologijos (FinTech)/Financial Tecnologies (FinTech)

MS Teams: (Irena Danilavičienė)

 

  1. Albert Aboagye Management of Cyber Risk in Fintech enterprises 
  2. Hasnat Ahmad   Financial Technology Development in the Context of Fostering Green Finance 
  3. Artūras Struca, Algita Miečinskienė  Research of mergers and acquisitions in the FinTech sector 
  4. Ambika Nagendra Research on women’s financial inclusion in the context of financial technologies 
  5. Viktoriia Stankevych, Indrė Lapinskaitė   Assessing Fintech as a tool to enhance financial institutions' value in the context of sustainable development 
  6. Nina Astrid Schitzig, Irena Danilevičienė Significance and Efficiency of Anti-Money Laundering Policies and Regulations of Financial Institutions 
  7. Karamjeet Kaur, Rima Tamosiuniene Assessment of the impact of financial technologies on intellectual capital in relation to enterprise value 
  8. Donald Deda RESEARCH ON BLOCKCHAIN IMPACT ON GREEN FINANCE 
  9. Mohamed Amine Bayoum Research on the impact of FinTechs on the performance of banks 
  10. Rytė Jurgutė, Linas Jurkšas       East Versus West: Impact of Geopolitical Shocks on European Sovereign Yields 
  11. Sakthy Rajasekaran, Nomeda Dobrovolskienė                    COMMERCIAL BANK CUSTOMERS USE OF FINANCIAL TECHNOLOGY IN BALTIC STATES: AN EMPRICIAL STUDY 
  12. Richmond Boabeng, Indre Lapinskaite The impact of Fintech on Non-Financial Performance of Bank 
  13. Simarjeet Kaur Dhillon, Raimonda Martinkutė-Kaulienė  Research on Risk Management Aspects in Financial Technology Sector Companies 

 


ORGANIZACIJŲ PLĖTROS VALDYMO AKTUALIJOS / ACTUALITIES OF ORGANISATIONAL DEVELOPMENT MANAGEMENT 


Marketingo valdymas/ Marketing Management

MS Teams: https://bit.ly/MAfm (Sigitas Davidavičius)

  1. Eglė Šukytė Dirbtinio intelekto taikymas vartotojų kelionės internete sukūrimui personalizuotame marketinge
  2. Gabija Vitkute Prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių komunikacijos veiksmingumas vartotojams įsitraukiant į socialinį tinklą (Facebook, Instagram, Youtube) 
  3. Faustina Miceikiene MARKETINGO PRIEMONIŲ NAUDOS VERTINIMAS SIEKIANT VEIKLOS TVARUMO TIKSLŲ JŪRINIAME SEKTORIUJE 
  4. Glorija Sasnauskaitė SOCIALINIUOSE TINKLUOSE NUOMONĖS FORMUOTOJŲ KURIAMA PREKĖS ŽENKLO VERTĖ VARTOTOJUI 
  5. Rugilė Repšytė RYŠIŲ SU VISUOMENE KŪRIMAS TURINIO MARKETINGO PAGALBA 
  6. Lijana Mačiulienė NUOMONĖS FORMUOTOJŲ MARKETINGAS MEDICINOS SEKTORIUJE
  7. Lukas Šukštulis   MARKETINGO STRATEGIJOS ELEMENTŲ, LEMIANČIŲ VERSLO REZULTATUS, VERTINIMAS
  8. Patricija Voišel VIDINĖS ORGANIZACIJOS KOMUNIKACIJOS ĮTAKA ORGANIZACIJOS INOVATYVUMUI IR KŪRYBIŠKUMUI
  9. Viktorija Kostkevičiūtė Dirbtinio intelekto sprendimų integracijos skaitmeninio marketingo komunikacijoje įtaka vartotojų įtraukimui 
  10. Ana Miniajeva Turinio marketingo vaidmuo vartotojų apsisprendime naudotis įmonių paslaugomis 
  11. Margarita Barčenkova  Prekinio ženklo strategijos modeliavimas prisitaikant prie teisinio reguliavimo
  12. Gabija Verbickaitė Prekės ženklo įvedimo į naują rinką panaudojant distribucinius kanalus tyrimas 
  13. Yiyuan YING, Diana SUNGAILAITĖ, Vytautas DIKČIUS IMPACT OF INFLUENCER’S AUTHENTICITY AND CREDIBILITY ON PURCHASE INTENTION: CASE OF VIRTUAL VS. HUMAN INFLUENCER 

 

 Organizacijų vadyba/Organization Management

Aviacijos vadyba/ Aviation Management

MS Teams: (Živilė Jezerskė)

 

  1. Vaida Ivanovienė  ĮVAIROVĖS IR LYČIŲ LYGYBĖS VALDYMO SPRENDIMAI SOCIALINĖS GLOBOS ĮSTAIGOSE
  2. Akvilė Šyvokaitė  DARBUOTOJų-talentų motyvavimo sistemos kūrimas startuolių įmonėse
  3. Lika Kornejeva MAITINIMO IR APGYVENDINIMO ĮSTAIGŲ VALDYMAS NENUMATYTŲ ATVEJŲ KONTEKSTE
  4. Raminta Dargytė ORGANIZACINĖS STRUKTŪROS POVEIKIS DARBO NAŠUMUI
  5. Gabrielė Li Evaluation of Organisation Structure’s Impact to Employees’ Engagement
  6. Liudmila Golubkova, Renata Korsakienė THE IMPACT OF LEADERSHIP, EMPLOYEE ENGAGEMENT AND EMPLOYEE VOICE ON EMPLOYEES` COMMITMENT TO CHANGE
  7. Monika Lendiakaite                     VERSLO ĮMONIŲ ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMO PROCESŲ SKAITMENIZAVIMO VERTINIMA
  8. Sandra Kolesnikova A MODEL FOR THE DEVELOPMENT OF A FRAMEWORK FOR ORGANISATIONAL VALUES IN STAFF MOTIVATION
  9. Domantas Šinkūnas VIDINĖS KOMUNIKACIJOS MODELIAVIMAS FORMUOJANT POZITYVIA ORGANIZACINĘ KULTŪRĄ
  10. Laimutė Semėnienė, Laima Jesevičiūtė-Ufartienė  Darbuotojų įsitraukimas kuriant inovacijas kultūros sektoriuje
  11. Paulius Čepas Aviacijos sektoriaus paslaugų kokybės gerinimo sprendimai
  12. Gytis Dainauskis Oro linijų nuolatinio tinkamumo skraidyti valdymo efektyvumas
  13. Roman Pokalo  SOCIALINIŲ TINKLŲ MARKETINGO STRATEGIJOS POVEIKIO AVIACIJOS SEKTORIUJE NAUDOS VERTINIMAS
  14. Tomas Jasiulionis, Rolandas Drejeris AVIACIJOS SEKTORIAUS PERSONALO PASIPRIEŠINIMO POKYČIAMS VEIKSMŲ MODELIAVIMAS
  15. Ieva Valiūnienė AVIACIJOS SEKTORIAUS ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PLANINIŲ SPRENDIMŲ SĄSAJOS VERTINIMAS
  16. Benita Pavlovienė IMPROVING THE AIRPORT OPERATIONAL PROCESS
  17. Rapolas Gediminas, Asta Radzevičienė Development of an Evaluation Model for Scaling Strategies of Space Industry Startups
  18. Kamilė Čaikovskytė VERSLO MODELIO PASIRINKIMAS ORO LINIJŲ STRATEGIJAI ĮGYVENDINTI
  19. Domantas Kmitas  VERSLO VERSLUI (B2B) RYŠIŲ MODELIAVIMAS AVIACIJOS SEKTORIUJE
  20. Marius Bražėnas  MRO IR ORO TRANSPORTO BENDROVIŲ VEIKLOS PLĖTROS SĄSAJOS VERTINIMAS
  21. Vykintė Macijauskaitė ORO UOSTŲ PASLAUGŲ TEIKIMO EFEKTYVUMO VERTINIMAS
  22. Edvinas Ramanavicius AVIACIJOS SEKTORIAUS ĮMONIŲ VADOVŲ IR DARBUOTOJŲ KOMUNIKACIJOS STILIŲ ĮTAKA DARBUOTOJŲ MOTYVACIJAI IR ĮSITRAUKIMUI
  23. Ieva Valiūnienė, Živilė Jezerskė AVIACIJOS SEKTORIAUS ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PLANINIŲ SPRENDIMŲ SĄSAJOS VERTINIMAS
  24. Giedrius Paulauskas EVALUATION OF THE BENEFITS OF USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN AVIATION
  25. Rolandas Drejeris, Ernestas Lukas Binkevičius Transporto sektoriaus verslo modelių vertinimas
  26. Ignas Gustaitis Evaluation of Strategic Alternatives for Corporate-Group International Expansion

 

Verslioji lyderystė/ Business Leadership

MS Teams: (Andrius Tamošiūnas)

 

  1. NIJAT HUSEYNZADE MODELLING OF PROCESS SELECTION OF RAW MATERIAL MANUFACTURERS TO BE SUPPLIERS IN THE BUILDING INDUSTRY 
  2. Arzoo Bano PERSONAL BRANDING AND COMMUNICATION STRATERGY OF ENTREPRENEURS IN THE DIGITAL SPACE 
  3. Akash Naresh          Evaluation of Digital Skills Impact on Virtual Teams Leaders’ Communication
  4. Simran Bhagat The Relationship Between Entrepreneurial Networking and Venture Success 
  5. Kanwaljit Kaur Business leadership solutions for uncertain business environment 
  6. Mohd Fairaz            Business leadership solutions for perfect competitions 
  7. Rambraj Sharma  LEADERSHIP IN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: A STUDY ON COMMUNICATION EFFECTIVENESS
  8. Sofiia Khorolskaia MODELING THE INTERNATIONALIZATION OF MICRO AND SMALL ENTERPRISES: THE ROLE OF INTERMEDIARIES IN THE COSMETICS SECTOR
  9. NAGARJUNA DHUMMIDI  The integration of Artificial Intelligence and data analytics has revolutionized business communication strategies, serving as a catalyst for growth and innovation. This abstract examines transformative impact of AI-driven tools and advanced data analytic
  10. Monia Rani EVALUATION OF COMMUNICATION COMPETENCES IN LEADING VIRTUAL TEAMS IN THE HOTEL BUSINESS
  11. Sameera Lenka THE IMPACT OF MANAGERIAL COACHING ON TEAM PERFORMANCE
  12. Dinusha Sewwandi Athukorala Pimbure Athukoralalage The Impact of Leadership on sustainable behavior of employees
  13. Abdul Avej Khalil Shaikh The Influence of the Characteristics of Managerial Decision Makers on Business Internationalization 
  14. Manjot Kaur           The Impact of Social Entrepreneurship on Social and Environmental Issues 
  15. Md Atikul Islam  Assessment of Suppliers Selection in The Context of Business Leadership
  16. Bharathkumar Plani THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN COMMUNICATION STRATEGIES FOR BUSINESS GROWTH 
  17. Md Rakibul Hasan MODEL FOR STRENGTHENING EMPLOYEES’ ORGANIZATIONAL IDENTITY 
  18. Dhruv Bhatia          Using Artificial Intelligence To Manage Customer Experience 
  19. Vikas Pandey          Assessment of the impact of artificial intelligence solutions on leadership in Banking Industries
  20. Shubham Jeena BUSINESS LEADERSHIP SOLUTIONS DURING ECONOMIC SLOWDOWN
  21. Nazrin Hasanova THE IMPACT OF LEADERSHIP ON THE ENGAGEMENT OF EMPLOYEES IN THE WORKPLACE
  22. Prashantha Nirmal Poonkuntranar                 Supplier Selection Model of Business Leaders
  23. Naglis Ignatavičius SOLUTIONS OF TEAMWORK IMPROVEMENT THROUGH THE APPLICATION OF MODERN TECHNOLOGIES
  24. Bhanu Priya Verma THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TRANSFORMING CUSTOMER EXPERIENCE IN E-COMMERCE: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES
  25. Bhvvya Singhal, Liudmila Lobanova The Leadership Influence on the Improvement of Organizations Management in Banking Sector