Last modified: 2021-12-28
Abstract
Straipsnyje siekiama identifikuoti gamybos sektoriaus organizacijų pagrindinius veiksnius, kurie daro didžiausią poveikį socialinių tinklų veiklose. Yra nemažai mokslinių tyrimų apie socialinius tinklus ir jų lojalumą skatinančius veiksnius, bet susiduriama su ribota informacija apie gamybos sektorių ir jų vartotojų lojalumo skatinimą per socialinių tinklų prizmę. Analizuojamoje mokslinėje literatūroje nustatyta, kad vartotojai socialiniuose tinkluose labiausiai vertina organizacijos kuriamą naudingą turinį ir jos įsimenamas vizualizacijas bei patogumą vartotojui bendraujant su organizacija per socialinius tinklus. Šiame tyrime analizuojami veiksniai, skatinantys vartotojus tapti lojaliais organizacijos socialinio puslapio sekėjais. Tyrimui pasirinkti struktūrintos ekspertų ir vartotojų apklausos metodai. Tyrimų rezultatai gali padėti patobulinti gamybos sektoriaus organizacijų veiklą socialiniuose tinkluose, gerinant organizacijos vartotojų lojalumą. Tačiau toks didelis ir greitas naujų įrankių socialiniuose tinkluose kūrimas skatina plačiau nagrinėti socialinius tinklus ir jų poveikį vartotojų lojalumui.
Reikšminiai žodžiai: socialiniai tinklai, socialinės medijos, vartotojų lojalumas.