Last modified: 2021-12-28
Abstract
Skaitmeninės rinkodaros priemonės leidžia verslams išlikti konkurencinėje aplinkoje ir būti matomiems, tačiau tai neužtikrina verslo sėkmės. Inovatyvumas suteikia didesnę vertę verslams tobulinant procesus, kurie gali padėti pritraukti vartotojus, verslo partnerius. Literatūroje yra pateikiamos skaitmeninės rinkodaros priemonės, tačiau nėra apžvelgiami plačiau skaitmeninių rinkodaros priemonių efektyvymo rodikliai, kurie svarbūs e. verslų veikloje, ir kaip inovatyvumas yra susietas su skaitmenine rinkodara. Straipsnyje yra pateikiami keturių e. verslų („Sonarworks“, „Vinted“, „Bolt“ ir „Citybee“) atvejai. Tyrimui taikyti COPRAS ir EDAS vertinimo metodai, kuriuos pasitelkus buvo įvertinta su inovatyvumu ir skaitmeninės rinkodaros priemonėmis susietų veiksnių reikšmė e.verslo veikloje. Į tyrimą buvo įtraukti Baltijos šalių startuoliai, kurie šiuo metu yra e-verslai, ateityje tyrimas gali būti tęsiamas įtraukiant arba palyginant daugiau e.verslų inovatyvius rodiklius.
Reikšminiai žodžiai: technologijos, inovacijos, rinkodaros sprendimai, skaitmeninė rinkodara.