Last modified: 2020-05-08
Abstract
Interneto vartotojų skaičius visame pasaulyje sparčiai auga. Per pastaruosius 19 metų šis skaičius išaugo nuo 360 983 512 iki 4 536 248 808 vartotojų, kas rodo ypatingai spartų augimą. Elektroninė komercija tampa potencialia sritimi verslo vystymui bei sukuria didelę pridėtinę vertę pasaulinei ekonomikai. Didėjanti pasiūla vartotojui sukuria terpę būti išrankiam. Tokiu būdu didėja konkurencija tarp elektroninės komercijos platformų ir tampa sunkiau išlikti sėkmingais. Šio straipsnio tikslas – identifikavus veiksnius, lemiančius elektroninės komercijos projektų sėkmę, sukurti koncepcinį elektroninės komercijos sėkmės modelį. Veiksnių identifikavimui buvo atlikta mokslinės literatūros analizė. Įvertinus egzistuojančius sėkmės veiksnius ir sėkmės modelius buvo nustatyti trūkumai ir suformuotas e.komercijos sėkmės modelis, kuris įtraukia kartų skirtumą kaip faktorių, kuris nulemia vartotojo pasirinkimą.