Last modified: 2020-05-08
Abstract
Straipsnyje siekiama ištirti, kaip galima pasiekti ir išlaikyti vartotojų lojalumą grožio ir sveikatos prekėms per socialinių tinklų prizmę. Nors yra nemažai tyrimų apie vartotojų lojalumą, tačiau tyrimų kiekis vertinant vartotojų lojalumą per socialinių tinklų erdvę yra labai ribotas. Ištirtoje literatūroje aptariama, kad vien klientų pirkimas nėra geriausias ilgalaikės sėkmės būdas, taip pat svarbu sukurti vertę vartotojams. Šiame tyrime pateikiami vartotojų lojalumo santykiai su įmone per socialinių tinklų erdvę, nagrinėjamas vartotojų elgesys ir prekės ženklo naudojimosi internete priežastys. Tyrimui naudojami ekspertinio vertinimo ir TOPSIS metodai. Tyrimų rezultatais aktyvus įmonės sekimas socialiniuose tinkluose stimuliuoja vartotojų lojalumą, pasitikėjimą ir pajamų apyvartą. Tyrime yra neišvengiami apribojimai. Apibendrinti rezultatai ateityje gali tapti nesvarbūs dėl technologijos pokyčių. Atsižvelgiant į tai, kad socialinių tinklų svetainės yra naujas reiškinys, galimi tolesni tyrimai.