Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 22nd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
TECHNOLOGIJŲ PRIĖMIMO MODELIAI E-KOMERCIJOJE
Paulius Ribokas, Aurelija Burinskienė

Last modified: 2019-04-12

Abstract


Šiame straipsnyje supažindinama  su technologijų priėimo modeliais, kuriuos galima būtų panaudoti tyriant vartotojų elgseną į elektroninės komercijos plėtimąsį gamybos įmonėse. Aprašytas literatūrinėje dalyje e-komercijos dažniausiai susiduriamos sąvokos. Aprašyti technologijų priėmimo modeliai – TRA, TPB, TAM, TAM2 ir UTAUT modeliai, su kuriais dažniausiai susidūriama IT srityje nustatant vartotojų elgseną. Įvertinti modelių privalumai, pranašumai bei trūkumai.


Keywords


Elektroninė komercija, technologijų priėmimo teorijos, modeliai, TRA, TPB, TAM, TAM2 UTAUT

Full Text: PDF