Last modified: 2019-04-12
Abstract
Lietuvos nekilnojamojo turto rinka sparčiai auga. Per pastaruosius 10 metų Vilniaus biurų rinkos augimas sudarė beveik dvigubą augimą (Vilnius Office Outlook, 2018). Šie rinkos pokyčiai taip pat lemia ir aktyvesnę NT tarpininkavimu užsiimančių organizacijų veiklą.. Dabartiniame sparčiai tobulėjančių technologijų pasaulyje ypatingai svarbus verslo komponentas yra organizacijos internetinis puslapis, todėl įmonei siekiant geriausių rezultatų būtina analizuoti internetinių svetainių kokybę ir jos gerinimo galimybes. Yra žinoma daug skirtingų internetinių svetainių vertinimo metodų, kurie plačiai taikomi elektroninės komercijos srityje, tačiau stokojama įrankio, kuris leistų įvertinti nekilnojamojo turto organizacijų interntinių svetainių specifiką. Straipsnio tikslas yra sudaryti nekilnojamojo turto organizacijų internetinių svetainių kokybės vertinimo koncepcinį modelį. Pirmiausia yra analizuojami jau egzistuojantys, skirtingų autorių siūlomi, internetinių svetainių kokybės vertinimo įrankiai ir metodai, vėliau analizuojami lyderiaujančių NT organizacijų internetiniai puslapiai, nustatoma pastarųjų specifika. Darbo rezultatas - sudarytas NT organizacijų internetinių svetainių kokybės vertinimo modelis. Straipsnyje taikomi šie metodai: mokslinių ir metodinių šaltinių analizė, informacijos sisteminimas, gretinimas, grafinis atvaizdavimas, bei stebėjimas.