Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 22nd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
TEORINIAI MARKETINGO STRATEGIJOS RENGIMO ETAPAI
Emilija Kutkaityte, Renata Korsakienė

Last modified: 2019-04-12

Abstract


Mokslininkų susidomėjimas marketingo strategijos formavimo procesu ir jos naudojimu, siekiant įmonės visapusiškos sėkmės, yra stiprus. Tačiau literatūroje nėra pateikto vieningo marketingo strategijos modelio, o siekiant parengti pagrįstą marketingo strategiją yra svarbu tiksliai suvokti pačią marketingo koncepciją bei jo esmę. Todėl šiame straipsnyje nagrinėjami marketingo strategijos teoriniai aspektai, skirti sėkmingai įmonės veiklai. Apžvelgiamos pateiktos mokslininkų pozicijos dėl marketingo strategijos koncepcijos, esmės, formavimo proceso bei jo perspektyvos. Yra pateikiama autorių marketingo strategijos formavimo žingsnių palyginamoji analizė, nurodant pagrindinius panašumus ir skirtumus bei marketingo komplekso (4P) plėtra. Tyrimas apsiriboja tik mokslinės literatūros analize.

 


Full Text: PDF