Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 25th Conference for Young Researchers "Science - Future of Lithuania. Economics and Management"

Font Size: 
BANKŲ KOMUNIKAVIMO SU KLIETAIS PRIEMONIŲ TAIKANT INFORMACINES TECHNOLOGIJAS ANALIZĖ LIETUVOS ATVEJAIS
Danielė Kurlenskaitė, Giedrė Lapinskienė

Last modified: 2022-10-31

Abstract


Tam, kad išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus, bankai kaip didžiausią savo privalumą klientams išskiria sklandžią bei greitą komunikaciją. Tikslo įgyvendinimui bankai naudojasi informacinių technologijų pagalba. Atsižvelgiant į šių dienų aktualijas, esant rizikingai epidemiologinei situacijai, išaugo klientų poreikis nuotoliniui aptarnavimui, tam ypač turėjo įtakos Covid-19 viruso plitimas. Tad šio straipsnio tikslas yra susiteminti, suranguoti komunikavimo priemones, naudojamas Lietuvos bankų sektoriuje. Tyrimui atlikti buvo išskirtos pagrindinės komunikacijos priemonės taikant IT Lietuvos bankų sektoriuos ir sudaryta anketa bei atlikta ekspertų apklausa siekiant išgryninti, kuri komunikacijos priemonė yra dažniausiai naudojama ekpertų. Taip pat iš gautų eksperimentinių duomenų ir straipsnyje pateiktų formulių, apskaičiavus Kendall W konkordancijos koeficientą, įvertintas ekspertų nuomonių suderinamumas.


Keywords


komunikacija; komunikavimo priemonės; informacinės technologijos; Lietuvos bankų sektoriai.

Full Text: PDF