Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 25th Conference for Young Researchers "Science - Future of Lithuania. Economics and Management"

Font Size: 
KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMAS VIENETINĖS BALDŲ GAMYBOS PASLAUGŲ SEKTORIUJE
Eligijus Šalkauskas, Artūras Jakubavičius

Last modified: 2022-10-31

Abstract


Šiais laikais keičiasi ne tik paslaugų teikimo principai, bet ir jų rezultato – klientų aptarnavimo kokybės vertinimas bei kriterijai. Šiuolaikinis klientas daug pastabesnis, atviras naujovėms, mėgstantis kontroliuoti padėtį, tačiau kartu ir žinantis, jog jam bet kada bus suteikta reikiama pagalba. Tyrimo metu, siekiant išpildyti ir viršyti kliento lūkesčius, svarbu atkreipti dėmesį į smulkmenas, kurios iš esmės atrodo nereikšmingos, bet klientui palieka teigiamą įspūdį: paslaugų teikimo aplinkos interjeras, lokacija, darbuotojų paslaugumas, kliento sutikimas ar dėmesys vizito metu. Norint įvertinti šių veiksnių tinkamumą ir efektyvumą bei klientų pasitenkinimą, svarbu reguliariai vertinti klientų aptarnavimo kokybę. Šio straipsnio tikslas, remiantis moksliniais šaltiniais, jų analize bei empiriniu tyrimu, ištirti klientų aptarnavimo kokybės lygį vienetinės baldų gamybos paslaugų sektoriuje. Šie tyrimai, ilgalaikėje perspektyvoje, leidžia stebėti įmonės teikiamų paslaugų progresą ar regresą.

Keywords


klientas; klientų aptarnavimas; klientų aptarnavimo kokybė; klientų aptarnavimo vertinimas; paslauga; paslaugų sektorius.

Full Text: PDF