Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 25th Conference for Young Researchers "Science - Future of Lithuania. Economics and Management"

Font Size: 
ŽENKLODAROS STRATEGIJOS FAKTORIŲ VERTINIMO SISTEMA, SIEKIANT ATNAUJINTI PREKĖS ŽENKLĄ
Austėja Garbinčiūtė, Eigirdas Žemaitis

Last modified: 2022-10-28

Abstract


Prekės ženklo valdymas bei strategijos kūrimas yra sudėtingas ir dinamiškas procesas, vaidinantis svarbų vaidmenį įmonių konkurencingumui. Prekės ženklo žinomumas ir vartotojo lojalumas yra veiksniai, labiausiai susiję su vartotojų suvokimu apie prekės ženklą. Prekės ženklo sėkmė tiesiogiai priklauso nuo prekės ženklo žinomumo, prekės ženklo asociacijos, suvokiamos kokybės ir vartotojo lojalumo prekės ženklui. Straipsnyje apžvelgiama prekės ženklo svarba bei ženklodaros strategijų sistematika ir įvairovė. Straipsnyje taip pat nagrinėjama, ženklodaros strategija, kaip vartotojai asocijuoja naują prekės ženklo įvaizdį lyginant su ankstesniu prekės ženklo identitetu. Siekiama nustatyti kokie rodikliai lemia prekės ženklokeitimą iš vartotojo bei įmonės pusės buvo pasitelkta kiekybinė vartotojų apklausa bei ekspertinis vertinimas bei naudojant TOPSIS metodą parengta svarbiausių aspektų vertinimo sistema kaip rekomendacija.

Keywords


prekės ženklas; įvaizdžio pasikeitimas; strategija; vartotojų vertinimas; ženklodaros asociacijos; prekės ženklo įvaizdis.

Full Text: PDF