Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 24th Conference for Lithuanian Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“

Font Size: 
SOCIALINIŲ TINKLŲ NAUDOJIMO VERSLO APLINKOJE ANALIZĖ
Ernesta Stepaniukaitė, Vida Davidavičienė

Last modified: 2021-12-28

Abstract


Socialiniai tinklai verslui suteikia galimybę ne tik bendrauti su klientais, rinkai pristatyti naują produktą, bet ir gerinti įmonės vidinę aplinką, susijusią su darbuotojais. Tai nėra tik įmonės įvaizdžio kūrimas prieš klientus, tai taip pat puikus būdas įmonės darbuotojus įtraukti į organizacinę veiklą, siekiant naujų idėjų generavimo, problemų sprendimo. Verslui norint naudotis socialiniais tinklais patartina įsivardinti, pagal kokias strategijas turės veikti, kokios užduotis turės būti atliktos siekiant gauti iš socialinių tinklų tik naudą. Norint tai pasiekti neužtenka investuoti vien tik į socialinius tinklus, reikia nepamiršti darbuotojų ir jiems sukurti atvirą bei skaidrią aplinką, kad darbuotojai jaustųsi laimingi, tik taip galima tikėtis gauti investicinę grąžą, nes darbuotojai yra viena iš svarbiausių įmonės veiklos grandinių. Šiame darbe nagrinėjama veiklos socialiniuose tinkluose gerinant organizacijos santykius su darbuotojais problema, kai spartus socialinių tinklų augimas visuomenėje turėjo įtakos asmenų bendravimo ir bendradarbiavimo galimybių pasikeitimams. Straipsnio tikslas – pateikti atliktos socialinių tinklų analizės bei gautų tyrimų rezultatus ir įžvalgas, nustatyti, kokia nauda įmonėms naudojantis socialiniais tinklais bei kaip gerinti organizacijos santykius su darbuotojais. Darbe taikomi tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas, anketinė apklausa bei giluminis interviu.

Reikšminiai žodžiai: socialiniai tinklai, nauda, darbuotojai, verslas, vidinė ir išorinė verslo aplinka.


Full Text: PDF