Last modified: 2021-12-27
Abstract
Pagrindinę straipsnio idėją ir temą galima pagrįsti šių dienų aktualijomis, susijusiomis su marketingo valdymu ir vartotojų socialine atsakomybe globalinės pandemijos laikotarpiu. Pagrindinis mokslinio straipsnio tikslas yra atskleisti, kaip visuomenė reaguoja į marketingo valdymo sprendimus, skatinančius socialinę vartotojų atsakomybę. Siekiant atskleisti pagrindinius marketingo valdymo bei socialinės vartotojų atsakomybės literatūrinius aspektus, buvo pasitelkiamas literatūros analizės metodas. Tuomet, siekiant įsigilinti į vartotojų socialinę atsakomybę ir įmonių vykdomą marketingą pandemijos laikotarpiu, buvo atlikti kiekybinis ir kokybinis tyrimai. Tyrimo rezultatais siekiama išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į skirtingus marketingo valdymo būdus ir kaip tai veikia jų socialinę atsakomybę, visa tai tyrimo metu yra siekiama išreikšti skaičiais bei diagramomis, kurios atskleistų sąryšį tarp marketingo bei socialinės atsakomybės. Šio straipsnio praktinį pritaikymą ir aktualumą galima pagrįsti tuo, jog, atsižvelgiant į dabartinę situaciją, kurią yra sukėlęs COVID-19 virusas, yra aktualu suprasti ir išsiaiškinti, kaip skirtingos marketingo priemonės skirtingai ar taip pat veikia potencialių ar esamų vartotojų socialinę atsakomybę bei jų elgesį.
Reikšminiai žodžiai: marketingas, socialinė atsakomybė, globalinė pandemija, integruotos marketingo komunikacijos, marketingo valdymas, kritinė situacija.