Last modified: 2021-12-27
Abstract
Veiklos skaitmenizavimas bankų sektoriuje daro poveikį ne tik bankų klientų aptarnavimo pokyčiams, bet ir kelia iššūkius bankų sferoje dirbantiems žmogiškiesiems ištekliams. El. bankininkystė tapo įprasta bankų veiklos sritimi, pareikalavusia ne tik pritraukti IT specialistus, bet ir apmokyti visus darbuotojus naudotis skaitmeniniais veiklos ištekliais. Skaitmenizavimo procesus lemiančių informacinių technologijų plėtros intensyvėjimas leido bankams imtis ne tik verslo ir privačių klientų aptarnavimo, bet ir skaitmeninėmis technologijomis paremtų kibernetinių nusikaltimų prevencijos. Pasikeitus bankų žmogiškųjų išteklių struktūrai, atsirado poreikis kitaip pažvelgti į strateginį žmogiškųjų išteklių valdymą bankų sektoriuje. Tyrimo tikslas – identifikuoti bankų veiklos procesus, kurie daro įtaką žmogiškųjų išteklių strateginiam valdymui. Straipsnyje pateikti rezultatai yra atvejo analizės, ekspertų apklausos ir giluminio interviu tyrimo metodų taikymo būdu gautų duomenų analizė ir apibendrinimas.
Reikšminiai žodžiai: žmogiškieji ištekliai, strateginis valdymas, bankų sektorius, skaitmenizavimas, informacinės technologijos.