Last modified: 2021-12-27
Abstract
Šiais laikais, kai konkurencija rinkoje yra labai arši nebepakanka pateikti rinkai kokybišką prekę ar paslaugą – ne mažiau svarbu yra tinkamai bendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais. Net ir geriausias produktas (prekės ženklas) yra nieko vertas, jei vartotojai nežino apie jo egzistavimą, pardavimo vietą, kainą, požymius. Tai yra aktualu ir drabužių pramonėje, kadangi ji yra viena didžiausių pasaulyje. Mažmeninės prekybos drabužiais lyderės Baltijos šalyje APB „Apranga“ naudojami marketingo komunikacijos kanalai siekia informuoti ir priminti klientams apie savo parduodamas prekes. Tik problema yra ta, kad ne visos marketingo komunikacijos priemonės yra veiksmingos arba veiksmingos tik iš dalies. Tikslas yra nustatyti marketingo komunikacijos kanalų ir juose naudojamų marketingo komunikacijos priemonių daromą įtaką klientų lojalumui drabužių sektoriuje APB „Apranga“ atveju. Straipsnyje išanalizavus marketingo komunikacijos priemonių sampratą ir kokios s komunikacijos priemonės yra naudojamos drabužių sektoriuje, sukuriamas teorinis marketingo komunikacijos priemonių daromos įtakos klientų lojalumui drabužių sektoriuje modelis ir atliekamas ekspertinis vertinimas. Tyrime taikytas ekspertinio vertinimo metodas, kurio metu gauti rezultatai parodė, kad veiksmingiausios marketingo komunikacijos priemonės yra tos, kurios yra naudojamos socialinėse medijose.
Reikšminiai žodžiai: mažmeninė prekyba, prekės ženklas, marketingas, komunikacijos priemonės, socialinės medijos, drabužių sektorius.