Last modified: 2021-12-27
Abstract
Straipsnyje apžvelgiama žmogiškųjų išteklių valdymo samprata ir sistema. Nagrinėjami pagrindiniai logistikos veiklos ir žmogiškųjų išteklių valdymo procesai ir naudojamos informacinės technologijos šiems procesams valdyti. Aprašomi empiriniai metodai, kurie tolesniame tyrime padės nagrinėti informacinių technologijų poveikį lo-gistikos sektoriaus įmonių žmogiškųjų išteklių valdymui. Straipsnio tyrimo tikslas – atskleisti žmogiškųjų išteklių valdymo sistemą, identifikuoti logistikos sektoriaus ir žmogiškųjų išteklių valdymo procesus bei tiems procesams valdyti naudojamas informacines technologijas ir nustatyti veiksnius, lemiančius informacinių technologijų plėtrą. Tyrimo tikslui pasiekti taikoma mokslinės literatūros analizė ir anketinės apklausos metodas.
Reikšmingi žodžiai: poveikis, žmogiškųjų išteklių valdymas, informacinės technologijos, logistikos sektorius, tyrimo metodai, ekspertinis interviu.