Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 24th Conference for Lithuanian Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“

Font Size: 
FARMACIJOS SEKTORIUJE TAIKOMŲ RINKODAROS KOMUNIKACIJOS PRIEMONIŲ APŽVALGA
Auksė Slavykaitė

Last modified: 2021-12-28

Abstract


Šiandien farmacijos sektorius susiduria su vis didesniais iššūkiais: norint išlikti ir sėkmingai konkuruoti, kiekvienai įmonei reikalingi inovatyvūs rinkodaros sprendimai. Farmacijos sektoriaus rinkodaros galimybes stipriai riboja šalies įstatyminė bazė, tad norint sėkmingos rinkodaros strategijos plėtros, vienas iš svarbiausių aspektų yra nuoseklus vadovavimasis šalies įstatymais. Farmacijos pramonė šiandien jau nebegali vartotojų nustebinti vien tik inovatyviais sprendimais. Gamintojai turi parodyti, kad pacientams pridėtinę vertę sukuria jų prekės ženklas , kurio rinka ne tik nori ir reikalauja, bet ir noriai moka priemoką. Kaip ir kitose pramonės šakose, farmacijos rinkoje vyrauja gaminamų produktų perteklius, todėl gamintojai ir pardavėjai priversti konkuruoti dėl vartotojo. Esant tokiai situacijai pasitelkiamos rinkodaros strategijos, kurios padeda išsiaiškinti vartotojų norus ir poreikius. Tai skatina vaistų gamintojus kurti ir pritaikyti esamą savo produkciją savo tiksliniam vartotojui – pacientui. Rinkodaros principai, taikomi farmacijos versle, yra specifiniai kiekvienai produktų grupei. Darbe nagrinėjamos pagrindinės farmacijos sektoriaus gaminių grupės – receptiniai vaistai, nereceptiniai vaistai, maisto papildai ir specifinės komunikacijos priemonės, taikomos kiekvienai grupei.

Reikšminiai žodžiai: farmacija, rinkodara, komunikacijos priemonės, receptiniai vaistai, nereceptiniai vaistai, maisto papildai, skaitmeninė rinkodara, rinkodaros tendencijos, verslo strategija, rinkodaros strategija.


Full Text: PDF