Last modified: 2021-12-27
Abstract
Žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijų ir procedūrų tobulinimas viešajame sektoriuje yra nuolatinis ir nuolat kintantis procesas. Pagrindinis aspektas, skiriantis sėkmingesnes organizacijas nuo mažiau sėkmingų, yra jų darbuotojų motyvacija. Motyvacijos išlaikymas – sudėtingas procesas, apimantis asmenines savybes, rezultatus, darbo sąlygas ir darbo aplinką. Šio tyrimo tikslas – ištirti motyvacijos įtaką darbuotojų veiklos rezultatams viešosiose organizacijose, taip pat išplėsti viešojo sektoriaus darbo motyvacijos ir veiklos rezultatų sąsajų supratimą. Darbe bus išanalizuoti metodai, kuriuos darbdaviai taiko darbuotojams motyvuoti, nustatyta, kiek išorinė motyvacija daro įtakos darbuotojų rezultatams ir kaip motyvacija siejama su darbuotojų darbu, taip pat ištirta, kaip vidinė motyvacija veikia darbuotojų veiklą. Naudojant aprašomąją statistiką, išskirta išorinė motyvacijos nauda viešojo sektoriaus organizacijose, taip pat parengta anketinė apklausa ir atlikta organizacijose / korporacijose, kurios veikia viešajame sektoriuje.
Reikšminiai žodžiai: viešasis sektorius, darbuotojai, motyvacija, veikla, rezultatai, organizacijos, vadovavimas, procesai, darbas, aplinka.