Last modified: 2021-12-27
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama produkto samprata, įsiskverbimo į rinką modelių analizė, skaičiuojamas ekspertų kompetencijos koeficientas, kriterijų reikšmingumas bei nustatomas baldų gamybos ir pardavimo lyderis Utenos regione. Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kuri įmonė – ar UAB „Berosta“, ar UAB „Verosta“, ar UAB „Architera“ – užima rinkos lyderio poziciją Utenos regione. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad visi ekspertai yra kompetentingi, kad, anot ekspertų, svarbiausias kriterijus yra produkto kokybė. Mažiausiai svarbus kriterijus yra aptarnavimas. Išsiaiškinta, kad UAB „Berosta“ yra baldų gamybos ir pardavimo rinkos lyderė Utenos regione. Tyrimo aktualumas atskleidė, kad šiandienėje visuomenėje naujoms įmonėms sunku įsiskverbti į rinką, nes nėra aiškaus veiksmų plano, kaip tinkamai pristatyti naujus ar modifikuotus produktus, kaip tinkamai pritraukti klientus.
Reikšminiai žodžiai: skverbimosi strategija, produktas, rėmimas, vartotojų kultūra, pardavimai.