Last modified: 2020-05-08
Abstract
E-mokymo verslo modelių analizė ir naujų modelių vystymas yra svarbūs vadybos teorijos raidai, kadangi ši sritis, palyginus su kitomis yra nauja. Sėkmingai sukurtas ir įgyvendintas verslo modelis gali ženkliai prisidėti prie įmonės sėkmės, kadangi tikslingai e-mokymo rinkai susistemintas konstruktas įgalina šios srities verslo vadovus suprasti esamus ir galimus procesus geriau. Straipsnyje pateikiami skirtingi e-mokymo verslo modelių apibrėžimai, e-mokymo verslo klasifikavimo galimybės pagal pagrindinius verslo elementus. Tyrimo tikslas – sukurti koncepcinį skaitmeninių edukacinių sprendimų verslo plėtros modelį,. Šiame straipsnyje bus atliekama literatūros analizė apie e-mokymo verslo klasifikavimą. Darbe yra naudojami šie darbo metodai: lyginamoji e-mokymo verslo modelių apibrėžimų analizė ir e-mokymo verslo klasifikavimo kokybinė analizė. Šio tyrimo rezultatai padėjo nustatyti, kokie verslo elementai patenka į e-mokymo verslo plėtros vertinimo modelį.