Last modified: 2020-05-08
Abstract
Analizuojant lojalumo poveikį, pastebima, kad lojalūs klientai padeda verslo įmonėms sutaupyti. Todėl įmonėms vis svarbiau turėti lojalių klientų, kurie norėtų įsigyti prekių ne kartą, o informacija ir nuomone apie patirtį dalintųsi su kitais. Straipsnyje pristatytos įvairių autorių nuomonės apie lojalumą ir pateikti orientacijos į klientą skirtumai. Tai pat aptarta veiksnių, veikiančių lojalumą, svarba. Atlikus literatūros analizę, išskirti klientų tipai. Tokia informacija leidžia taikyti atitinkamus planus skirtingoms klientų grupėms. Tyrime dalyvavę kompetetingi ekspertai pateikė savo vertinimus, kurie toliau buvo analizuojami. SAW metodo pagalba, nustatyta, kuris iš pasiūlymų įmonės ir kliento santykių gerinimui būtų geriausias. Remiantis pateiktais ekspertų vertinimais, rekomenduojama atsižvelgti į technologinius pokyčius.