Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 23rd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
VARTOTOJŲ LOJALUMO SVARBA ĮMONĖS VEIKLAI
Gintarė Dainytė, Renata Korsakienė

Last modified: 2020-05-08

Abstract


Analizuojant lojalumo poveikį, pastebima, kad lojalūs klientai padeda verslo įmonėms sutaupyti. Todėl įmonėms vis svarbiau turėti lojalių klientų, kurie norėtų įsigyti prekių ne kartą, o informacija ir nuomone apie patirtį dalintųsi su kitais. Straipsnyje pristatytos įvairių autorių nuomonės apie lojalumą ir pateikti orientacijos į klientą skirtumai. Tai pat aptarta veiksnių, veikiančių lojalumą, svarba. Atlikus literatūros analizę, išskirti klientų tipai. Tokia informacija leidžia taikyti atitinkamus planus skirtingoms klientų grupėms. Tyrime dalyvavę kompetetingi ekspertai pateikė savo vertinimus, kurie toliau buvo analizuojami. SAW metodo pagalba, nustatyta, kuris iš pasiūlymų įmonės ir kliento santykių gerinimui būtų geriausias. Remiantis pateiktais ekspertų vertinimais, rekomenduojama atsižvelgti į technologinius pokyčius.

 

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2020.004


Keywords


rinkodara, marketingas, lojalumas, rezultatyvumas, pajamos, konkurencija

Full Text: PDF