Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 23rd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
VERTĖS PASIŪLYMO ADAPTAVIMAS TIKSLINĖMS DARBUOTOJŲ GRUPĖMS DARBDAVIO PREKĖS ŽENKLO KŪRIMO KONTEKSTE
Asta Radzevičienė, Gerda Bernatavičiūtė

Last modified: 2020-05-08

Abstract


Darbdavio prekės ženklo kūrimas įvardijamas kaip veiksmingas strateginis įrankis, siekiant pritraukti bei išlaikyti darbuotojus organizacijoje. Siekdama išskirti save iš konkurentų bei tapti pasirinktu darbdaviu, organizacija formuoja vertės pasiūlymą, kuris yra darbdavio prekės ženklo sudėtinis elementas. Tačiau atliktas pilotinis empirinis tyrimas atskleidė, kad darbdavio vertės pasiūlymas yra beveik identiškas visų tyrime dalyvavusių organizacijų, todėl nebeveikia kaip darbdavio pozicionavimo įrankis. Dauguma ankstesnių tyrimų, susijusių su darbdavio prekės ženklo kūrimu, buvo nukreipti į įdarbinimo etapą. Dėl šios priežasties yra mažai žinoma, kas darbdavio prekės ženklą daro patrauklų esamiems darbuotojams. Vis dar pasigendama tyrimų, kuriuose vertės pasiūlymas būtų taikomas esamiems darbuotojams. Atsižvelgus į skirtingų darbuotojų grupių profesinius bei asmeninius profilius ir jų poreikius, vertės pasiūlymo modifikavimas bei tikslingas pritaikymas, leistų padidinti darbdavio prekės ženklo veiksmingumą bei atnešti organizacijai ilgalaikės naudos. Vertės pasiūlymo adaptavimo esamiems darbuotojams tyrimas ir yra šio darbo tyrimo objektas.

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2020.002


Keywords


darbdavio prekės ženklas, vertės pasiūlymas, darbuotojų pritraukimas, darbuotojų išlaikymas, žmonių išteklių valdymas, organizacijos įvaizdis

Full Text: PDF