Last modified: 2020-05-08
Abstract
Darbdavio prekės ženklo kūrimas įvardijamas kaip veiksmingas strateginis įrankis, siekiant pritraukti bei išlaikyti darbuotojus organizacijoje. Siekdama išskirti save iš konkurentų bei tapti pasirinktu darbdaviu, organizacija formuoja vertės pasiūlymą, kuris yra darbdavio prekės ženklo sudėtinis elementas. Tačiau atliktas pilotinis empirinis tyrimas atskleidė, kad darbdavio vertės pasiūlymas yra beveik identiškas visų tyrime dalyvavusių organizacijų, todėl nebeveikia kaip darbdavio pozicionavimo įrankis. Dauguma ankstesnių tyrimų, susijusių su darbdavio prekės ženklo kūrimu, buvo nukreipti į įdarbinimo etapą. Dėl šios priežasties yra mažai žinoma, kas darbdavio prekės ženklą daro patrauklų esamiems darbuotojams. Vis dar pasigendama tyrimų, kuriuose vertės pasiūlymas būtų taikomas esamiems darbuotojams. Atsižvelgus į skirtingų darbuotojų grupių profesinius bei asmeninius profilius ir jų poreikius, vertės pasiūlymo modifikavimas bei tikslingas pritaikymas, leistų padidinti darbdavio prekės ženklo veiksmingumą bei atnešti organizacijai ilgalaikės naudos. Vertės pasiūlymo adaptavimo esamiems darbuotojams tyrimas ir yra šio darbo tyrimo objektas.