Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 23rd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
ORO LINIJŲ BENDROVIŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE VERTINIMAS
Sandra Rudokaitė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė

Last modified: 2020-05-08

Abstract


Interneto technologijų plėtra, augantis socialinių tinklų naudojimas visame pasaulyje keičia žmonių komunikacijos ir dalijimosi informacija įpročius. Atsiradus socialinių tinklų svetainėms, verslai visame pasaulyje ėmė naudotis šiuo nauju komunikacijos kanalu. Marketingo komunikacijos svarba šiuo metu yra nenuginčijama, ypač tiems verslams, kurių sėkmę rinkoje lemia vartotojų atsiliepimai, pokalbiai, nuorodos. Tokiai rinkai neabejotinai priskiriamos oro linijų bendrovės. Nuolat augantis socialinių tinklų naudojimas marketingo komunikacijai lėmė mokslininkų susidomėjimo šiuo tyrimo objektu didėjimą. Vis daugiau mokslinių tyrimų orientuota į socialinius tinklus, tačiau palyginti nedidelė dalis jų skirta oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose nagrinėjimui. Šiame straipsnyje pristatomi 20 didžiausių Europos oro linijų bendrovių marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose rezultatai. Atliktos marketingo komunikacijos turinio analizės rezultatai parodė, kad oro linijų bendrovės aktyviai naudojasi įvairiomis socialinių tinklų platformomis. Nustačius, kad daugiausiai sekėjų oro linijų bendrovės turi populiariausiuose socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Twitter), išryškintas poreikis stiprinti marketingo komunikaciją ir kituose, mažiau populiariuose, tačiau su oro linijų bendrovių specifika derančiuose socialiniuose tinkluose.

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2020.010


Keywords


marketingas, komunikacija, marketingo komunikacija, pardavimai, socialiniai tinklai, oro linijų bendrovės

Full Text: PDF