Last modified: 2019-04-12
Abstract
Turizmas yra dinamiška ir konkurencinga pramonė, kuri turi gebėti prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių ir norų. Šiuolaikinis turizmas sparčiai plečiasi ir įgauna vis didesnę reikšmę šalies ekonomikos plėtrai. Tai pasireiškia per turizmo pramonės įtaką šalies ekonominiams rodikliams. Dėl šios priežasties turizmas tapo vienu iš pagrindinių tarptautinės prekybos veikėjų ir tuo pat metu yra vienas iš šalių pajamų šaltinių. Taigi, turizmo pramonė turi būti nuolat plečiama, o tam svarbu įvardinti veiksnius, skatinančius jos (turizmo pramonės plėtrą). Šis straipsnis yra skirtas kaimo turizmo plėtros tyrmui. Šio tyrimo tikslas - išskyrus veiksnius, lemiančius kaimo turizmo plėtrą Lietuvoje, juos įvertinti. Tikslui pasiekti yra iškelti tokie uždaviniai: 1) išanalizavus mokslinę literatūrą išskirti veiksnius, lemiančius kaimo turizmo plėtrą Lietuvoje; 2) parengti metodiką, kuria remiantis bus atliktas išskirtų veiksnių vertinimas. Gauti tyrimo rezultatai parodė, kad didžiausią įtaką kaimo turizmo plėtrai Lietuvoje turi turizmo įmonių skaičius.