Last modified: 2019-04-12
Abstract
Santrauka
Problematika. Kiekviena organizacija vykdydama veiklą kuria produktą arba teikia paslaugą, tokiu būdu sukurdama pridėtinę vertę vartotojui. Visų verslo organizacijų svarbus uždavinys efektyviai valdyti operacijas. Tam tikru laiku, aprūpinti tam tikru kiekiu žaliavomis, produktais - pusgaminiais, tinkama įranga, žmogiškaisiais ištekliais, energiniais ir kitais resursais vidinius organizacijos padalinius, kurie užtikrintų sklandžiai vykdomus procesus ir sukurtų galutinį į rinką pateikiamą produktą. Straipsnis metodologiškai padalintas į tris dalis. Pirmoje dalyje atliekama mokslinės literatūros analizė ir sintezė, antroje – pasiūloma tyrimo metodologija, trečioji straipsnio dalis skirta gautiems tyrimo rezultatams ir pateikiamas vertės grandinės strategijos tobulinimo modelis
Straipsnio tikslas. Išanalizavus vertės grandinės strategijos teorines koncepcijas bei atlikus empirinį tyrimą pasiūlyti vertės grandinės strategijos tobulinimo modelį tiekimo grandinės kontekste.
Metodologija. Tikslui pasiekti taikoma mokslinės literatūros analizė ir sintezė bei įmonės antrinių duomenų analitika.
Tyrimo apribojimai. Straipsnyje fokusuojamasi į greitai judančių vartojimo prekių sektorių (angl. FMCG)
Originalumas ir sukurta pridėtinė vertė. Pasiūlytas vertės grandinės valdymo tobulinimo modelis praktiškai taikytinas greitai judančių prekių sektoriuje veikiančioms įmonėms.