Last modified: 2019-04-12
Abstract
. Integruota marketingo komunikacija (toliau – IMK) – vienas svarbiausių komunikacijos raidos etapų, kuris sukėlė itin daug diskusijų mokslinėje aplinkoje. Iš pradžių susidurta su skirtingų IMK apibrėžčių gausa, vėliau siekiama formuoti IMK koncepciją. Tačiau nors dauguma mokslininkų siekė tolesnių IMK tyrimų, atsirado ir prieštaringų IMK koncepcijos vertinimų. Šio straipsnio tikslas – išnagrinėti IMK koncepciją ir jos pritaikymo praktikoje kliūtis. Straipsnyje buvo išsiaiškinta, kodėl reikalinga integruota marketingo komunikacija, dėl kokių priežasčių atsirado ši koncepcija, kokia jos samprata, kaip vyko jos vystymasis. Išanalizavus šiuos pagrindinius IMK teorinius aspektus pateiktos dažniausios pritaikymo problemos su kuriomis susiduria organizacijos. Straipsnyje taikyti tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, sintezė ir apibendrinimas.