Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 22nd Conference for Young Researchers "Economics and Management"

Font Size: 
ORGANIZACIJOS VAIDMUO FORMUOJANT VARTOTOJŲ SOCIALINĘ ATSAKOMYBĘ
Dovilė Ivanovaitė, Laima Jesevičiūtė-Ufartienė

Last modified: 2019-04-12

Abstract


Santrauka. Organizacijų sekmė dažnai priklauso nuo to, kaip protingai ir darniai jos geba integruoti savo veiksmus į aplinką ir dirbti socialiai atsakingai. Socialiai atsakingas verslas turi didelę įtaką ir visuomenės įsitraukimui į suinteresuotojų šalių socialines nuotaikas. Turbūt šiandien, kaip niekad anksčiau yra opus klausimas kodėl mes elgiamės socialiai atsakingai, kokios priežastys tai lemia ir kaip aplinka daro įtaką mums. Įtaką yra nepaneigiama ir akivaizdi, nes šiuo metu viskas kas vyksta aplink turėtų būti formuojama socialinės atsakomybės pagrindu. Šiame straipsnyje yra nagrinėjama mokslinė bei praktinė problema kaip organizacijos vaidmuo formuoja vartotojų socialinę atsakomybę. Tikslas- išanalizavus teorinį organizacijų socialinės atsakomybės poveikį vartotojams pateikti praktinį pritaikomumą. Tyrimo objektas- įmonių socialinės atsakomybės poveikis vartotojams. Straipsnis parengtas remiantis moksliniais šaltiniais, jų lyginamąją analize, empiriniu tyrimu bei autorių įžvalgomis. Tyrimui pasirinkta įmonė „X“ ir jos klientai. Tyrime yra analizuojama kaip konkrečios organizacijos socialiai atsakinga veiklą daro įtaką jos klientams. Apibendrinus literatūros analizę bei empirinį tyrimą, straipsnyje pateikiamos išvados.

Reikšminiai žodžiai: socialinė atsakomybė, socialiai atsakingas vartojimas, etiškumas, tvarumas, atsakingumas.


Keywords


socialinė atsakomybė, socialiai atsakingas vartojimas, etiškumas, tvarumas, atsakingumas.

Full Text: PDF