Last modified: 2018-07-02
Abstract
Straipsnis skirtas išsiaišinti nevyriausybinių organizacijų sėkmę ir veiklos efektyvumą nulemiančias marketingo strategijas. Tiksliau, kokios teoriškai jos gali būti ir kaip turėtų elgtis organizacija, kad pritrauktų rėmėjų susidomėjimą ir paskatintų juos aukoti. Taip pat, patikrinti, kokias marketingo priemones pasitelkia NVO praktikoje Lietuvoje ir kaip tai atkreipia visuomenės dėmesį. Būtent lėšos yra svarbiausias komponentas NVO, kad galėtų efektyviai veikti ir gerinti žmonių gyvenimo kokybę, nes iš valdžios nesulaukiama pakankamos paramos. Be literatūros analizės, buvo atliktas keletos nevyriausybinių organizacijų naudojamų marketingo priemonių palyginimas ir jų veiksmingumas – lėšų pritraukimo pavidalu. Tad atsižvelgus į visuomenės elgseną ir nuomonę, minimos organizacijos gali atsižvelgti bei realybėje taikyti tik tuos metodus, kurie yra šiuo metu efektyviausi.