Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 21st CONFERENCE "BUSINESS IN XXI CENTURY"

Font Size: 
NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ MARKETINGO PRIEMONĖS PRITRAUKIANT RĖMĖJŲ LĖŠAS
Domantas Preidys, Dangis Gudelis

Last modified: 2018-07-02

Abstract


Straipsnis skirtas išsiaišinti nevyriausybinių organizacijų sėkmę ir veiklos efektyvumą nulemiančias marketingo strategijas. Tiksliau, kokios teoriškai jos gali būti ir kaip turėtų elgtis organizacija, kad pritrauktų rėmėjų susidomėjimą ir paskatintų juos aukoti. Taip pat, patikrinti, kokias marketingo priemones pasitelkia NVO praktikoje Lietuvoje ir kaip tai atkreipia visuomenės dėmesį. Būtent lėšos yra svarbiausias komponentas NVO, kad galėtų efektyviai veikti ir gerinti žmonių gyvenimo kokybę, nes iš valdžios nesulaukiama pakankamos paramos. Be literatūros analizės, buvo atliktas keletos nevyriausybinių organizacijų naudojamų marketingo priemonių palyginimas ir jų veiksmingumas – lėšų pritraukimo pavidalu. Tad atsižvelgus į visuomenės elgseną ir nuomonę, minimos organizacijos gali atsižvelgti bei realybėje taikyti tik tuos metodus, kurie yra šiuo metu efektyviausi.

 


Full Text: PDF