Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 21st CONFERENCE "BUSINESS IN XXI CENTURY"

Font Size: 
ELEKTROMOBILIŲ PLĖTROS SKATINIMO PRIEMONĖS NORVEGIJOS PAVYZDŽIU
Ieva Butkutė, Gitana Dudzevičiūtė

Last modified: 2018-07-02

Abstract


The introduction of electric cars on the world market was only started in 2015, when the UN adopted a Paris Declaration on the support for the electric vehicle sector, aiming at reducing the global average temperature of 2 ° and halting climate change. 2016 Electromobiles accounted for only about 1% of all transport sales on a global scale, but in Norway electric vehicle sales have already reached nearly one third of all car sales, and in 2025, the country expects to reach 100%. The purpose of this article is to review the trends in the development of electric vehicles in Norway, comparing them with the trends of other countries and identifying measures to promote development.

 

Elektromobilius pasaulinėje rinkoje pradėta vystytis tik 2015 metais, JT priėmus Paryžiaus paramos elektromobilių sektoriui deklaraciją, kuria siekiama sumažinti vidutinę pasaulio temperatūrą 2° ir sustabdyti klimato kitimo procesus. 2016 m. Elektromobiliai sudarė tik apie 1% visų transporto pardavimų globaliu mastu, tačiau Norvegijoje elektromobilių pardavimai jau pasiekė beveik trečdalį nuo visų automibilių pardavimų, o 2025 m. šalis tikisi pasiekti 100% . Šio straipsnio tikslas – apžvelgti elektromobilių plėtros tendencijas Norvegijoje, lyginant jas su kitų šalių tendencijomis bei įvardijant plėtros skatinimo priemones.

 


Keywords


elektromobiliai, Norvegija, elektromobilių plėtros skatinimo priemonės, radikali inovacija

Full Text: PDF