Last modified: 2018-07-02
Abstract
Santrauka. Socialiai atakingo verslo sąvoka dažniau siejama su didelėmis įmonėmis, nes jos pajėgesnės investuoti į socialiai atsakingus verslo projektus ir žmogiškuosius išteklius. Šios investicijos nėra patrauklios - sunkiai pamatuojamos. Mažos ir vidutinės įmonės Lietuvoje dažnai tam neskiria dėmesio. Daugiausia patirties yra sukaupusios užsienio mažos ir vidutinės įmonės, kurios dalijasi gerosios praktikos pavyzdžiais – atliktais tyrimais, verslo ir visuomenės dialogo rezultatais. Optikos verslo įmonės Lietuvoje priskiriamos mažoms ir vidutinėms įmonėms. Straipsnio tyrimas atiktas remiantis mokslinės literatūros lyginamąja analize ir sinteze. Atliktų mokslinių tyrimų pagrindu pasiūlytas optikos verslo socialinės atsakomybės diegimo teorinis modelis. Apibendrinant atliktus empirinius tyrimus nustatyta, kad (asmeninės) vertybės sukuria (ekonominę) vertę.