Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 20 th Conference „Business in XXI Century“

Font Size: 
„BUSINESS CANVAS“ MODELIO PRITAIKYMAS TRANSPORTO ĮMONĖJE
Monika Donculaitė, Virgilija Vasilienė-Vasiliauskienė

Last modified: 2017-06-15

Abstract


Straipsnyje nagrinėjamas „Business Canvas“ modelis bei galimybės jį pritaikyti transporto įmonės veiklos gerinimui. Pateikiama transporto įmonės veiklos analizė „Business Canvas“ modelio elementų pagrindu bei nagrinėjamos įmonės konkurencinės aplinkos analizė. Analizių rezultatų pagrindu sudarytas transporto įmonės „Business Canvas“ modelis. Modelio pritaikymas leido identifikuoti transporto įmonės vertę vartotojams ir tuo pačiu parodė realias įmonės veiklos problemas. Identifikuotų problemų sprendimui pasiūlytos konkrečios priemonės, kurių įgyvendinimas leis nagrinėjamai transporto įmonei pagerinti veiklos konkurencingumą.

 

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2017.003


Full Text: PDF