Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 20 th Conference „Business in XXI Century“

Font Size: 
EDUKACINIŲ RENGINIŲ RĖMIMAS: VIRTUALIŲ PLATFORMŲ IR SOCIALINIŲ TINKLŲ TAIKYMO TARPTAUTINĖ PATIRTIS
Arūnas Rakauskas, Liudmila Lobanova

Last modified: 2017-06-16

Abstract


Straipsnyje analizuojamas edukacinių renginių aktualumas, vaidmuo, specifika ir plėtojimo galimybės šiuolaikinėje visuomenėje. Apibendrinus tarptautinę patirtį parengiama edukacinių renginių klasifikacija ir atliekamas rėmimo kanalų sisteminimas. Analizuojama socialinių tinklų ir renginių rėmimo platformų įtaka edukacinių renginių viešinimui. Mokslinių tyrimų tikslas – analizuojant tarptautinę renginių viešinimo patirtį įvertinti edukacinių renginių rėmimo kanalų ypatumus ir atskleisti virtualių rėmimo platformų pranašumą. Kompleksiniai empiriniai tyrimai leido įvertinti edukacinių renginių organizatorių ir IT specialistų požiūrį į renginių rėmimo priemonių panaudojimo galimybes viešinant renginius įvairiais rinkodaros kanalais. Edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų ir socialinių tinklų turinio lyginamoji analizė atskleidė reikšmingas renginių rėmimo funkcijas, skirtas panaudoti kuriant renginių reklamavimo optimalios platformos viziją ir prototipą.

 

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2017.026


Keywords


edukaciniai renginiai, marketingas, rinkodaros kanalai, rėmimas, virtualios platformos.

Full Text: PDF