Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 20 th Conference „Business in XXI Century“

Font Size: 
Y KARTOS DARBUOTOJŲ IR ORGANIZACIJOS ATITIKIMO REIKŠMĖ PASITENKINIMUI DARBU
Greta Pitrinaitė, Renata Korsakienė

Last modified: 2017-06-15

Abstract


Pastaruoju metu į darbo rinką ateina išsilavinusi, laisvai naujomis inofrmacinėmis technologijomis besinaudojanti, orientuota į pasiekimus ir trokštanti dėmesio darbuotojų karta, taip vadinama Y karta. Reikia pastebėti, kad ši karta sudaro vieną greičiausiai augančių rinkos segmentų.  Šiai kartai būdinga dažnai keisti darbo vietą. Todėl darbdaviai, siekiantys išlaikyti šios kartos atstovus, turi atsižvelgti į šios kartos darbuotojų poreikius. Viena iš sąlygų, užtikrinančių darbuotojų pasitenkinimą darbu ir lojalumą organizacijai yra tinkama organizacinė kultūra. Todėl darbdaviai, siekdami išlaikyti gerus specialistus, kuria palankią organizacinę kultūrą, kuri yra itin svarbi siekiant užtikrinti verslo produktyvumą ir efektyvumą. Straipsnyje nagrinėjama darbuotojo-organizacijos atitikimo įtaka darbuotojų išlaikymui ir pasitenkinimui darbu. Šio straipsnio tikslas: atsižvelgiant į Y kartos darbuotojų ypatybes, atskleisti darbuotojo-organizacijos atitikimo reikšmę darbuotojų pasitenkinimui darbu. Atliktas tyrimas grindžiamas mokslinės literatūros analize ir sinteze įvairių kartų, darbuotojų ir organizacijos atitikimo bei pasitenkinimo darbbu klausimais. Straipsnis integruoja įvairius mokslinius tyrimus ir pateikia rekomendacijas būsimiems moksliniams tyrimams.

 

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2017.004


Keywords


organizacinė kultūra, pasitenkinimas darbu, įsipareigojimas, atitikimas, Y karta, kartų teorija

Full Text: PDF