Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas - Lietuvos ateitis“. Ekonomika ir vadyba, 20 th Conference „Business in XXI Century“

Font Size: 
ELEKTRONINĖS MEDIJOS KONFERENCIJŲ TURIZMO VERSLE
Justė Mičiūnaitė, Vida Davidavičienė

Last modified: 2017-06-15

Abstract


Dabartinė visuomenė yra visiškai priklausoma nuo naujausių technologijų. Sudėtinga skaitmeninė tikrovė lydi kiekviename žingsnyje ne tik atskirus individus, bet ir visą mus supančią aplinką – verslą, mediciną, mokslą ir kt. Šiame, nuolat judančiame, atsinaujinančiame procese jau yra begalė ir vis randasi nauji informacijos gavimo, saugojimo ir platinimo būdai. Senosios, tradicinės medijos yra skaitmenizuojamos ir keičiamos naujomis, modernesnėmis, kad kuo lengviau ir greičiau galėtų įsilieti į naujųjų (elektroninių) medijų sferą. Sekdama naująsias technologijas viena iš verslo šakų, konferencijų turizmas, taip pat stengiasi kuo labiau įtraukti elektronines medijas į savo sritį, kad jų padedama galėtų augti, plėstis, patenkinti klientų poreikius ir neatsilikti nuo besikeičiančio pasaulio. Straipsnyje apžvelgiamos naujosios elektroninės medijos, bei aptariamos elektroninių medijų ir konferencijų turizmo sąsajos.

 

DOI: https://doi.org/10.3846/vvf.2017.027


Full Text: PDF